Mitt i natten

Malkin vakna nyss, han somna redan vid 19 igår och fick mat sista gången vid 21.30. Så 5 timmars sömn i streck tackar vi för, nu sover han igen. Det är ju så förbannat ljust i vårt sovrum, vi köpte en rullgardin igår som ska mörklägga här och det är behövligt kan jag säga. Idag ska jag till frissan, vet inte hur det kommer bli denna gång. Är så jäkla sugen på lugg, jag vet att jag älskade det när jag hade det förut men hur vet jag om jag passar lika bra i det nu??! Vi får se. Ska väl försöka sova några timmar till iaf.
Förresten, nu är Malkin folkbokförd. Malkin Johan Söderström heter han:) hans namn fick godkänd, det känns skönt. Vette sjutton vad han hade fått heta annars. Finns det de som ändrar sig? hmm. Nej sova var det!!


Kommentarer
Postat av: Liz

Grattis på Veronika dagen! Kram mor

2013-05-30 @ 09:02:53
Postat av: Sofia

Vilket vackert barn ni har skapat=) Hoppas att ni alla mår bra

2013-05-30 @ 19:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0