Ikea

Det blev lunch på Ikea och lite tittande i affärer. Vi mötte upp Kathleen med båda barnen och Maria med Amanda. Sen strosa vi runt lite och bara umgicks. Alldeles lagom. Jag fick med mig en grej från Ikea som jag ska visa sen. Btw så är Maria höggravid och är beräknad på måndag. Hon är bara sååå himla fin, vet inte hur många gånger jag sa det till henne idag:) jag tycker gravida kvinnor är det vackraste som finns måste jag säga. Nu ska jag äta lite mellis och sen bege mig till mamma och hjälpa henne med att koppla in hennes (mina gamla) högtalare.


Kommentarer
Postat av: katta

Ah men tack för den där bilden du =)
tur att du har lösenord haha
tack för idag! puss puss

2013-05-23 @ 21:26:25
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0