Hej alla glada

Jag kommer att börja sätta lösenord på bloggen fr.o.m. i morgon. Har inte hunnit skriva ut ett enda mail men kommer såklart fixa det när tid finns. Jag har bestämt mig att ta en liten skara människor som ska "få" ta del av min blogg då jag kommer vilja ha min blogg som en dagbok. Och då alltså inte undangömma massa information utan vara så rak och ärlig som möjligt. Så ni som inte får något lösenord får helt enkelt bara förstå det. Det finns säkert många som tycker det här är töntigt, men helt ärligt så skiter jag i det. Jag vill ha det som min sida där jag kan skriva ner mina tankar och funderingar och dela med mig av kanske det djupaste och då bara för personer jag vet jag kan lita på och vet bryr sig. Så är fallet. På återseende.


Kommentarer
Postat av: Lina

Langa hit!

2013-05-13 @ 14:02:57
Postat av: Mallan

Jag följer dig gärna =)

Kram Malin

2013-05-13 @ 15:13:53
Postat av: Anonym

klart det inte är töntigt att du vill kunna vara öppen med allt & inte behöva tänka på vad du skriver. Det är ju din blogg & ingen annans =)
då vi inte känner varandra på något sätt så förstår jag helt klart att det inte känns naturligt att lämna ut lösenordet.
kommer vara tråkigt att inte få följa dig & din fina familj längre, men det har varit så kul att få följa dig/er så länge som jag faktiskt har fått göra =)
sköt om dig!
Kram!

2013-05-13 @ 15:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0