Härligt

Hade en väldigt trevlig dag igår. På fm var jag och Malkin ute i Ekbacken och hälsade på Wenche och lilla Lykke. Hon är ca 1 månad äldre än M. Vi prata och prata en massa och mamma Wenche imponerade på mig genom att vara en duktig supermamma:) hon hade maten förberedd så det var bara sätta in i ugnen och dessutom hade hon bakat. Jag kan inte säga att jag kan bjuda tillbaka på samma sätt. Vidare från Ekbacken in till stan och hälsa på hemma hos Viktor, Maria och lilla Malte. Spenderade några timmar där innan vi bestämde oss för att gå ner och titta på vårruset. Så snabbt hem och packa och byta om sen en promenad ner för att möta upp lilla familjen igen. Väl nere på löga gick vi runt bland olika monters och smaka på lite prover och annat gott. Samtidigt som vi stod på sidan om och åt lite smågodis kikade vi på alla tjejer som en efter en tog sig förbi mållinjen. Solen hade bestämt sig för att skina en kväll som denna så vi hade tur som slapp regnet.
Vi lunkade senare sakta in mot stan, pratade om allt mellan himmel och jord och skildes sen åt för att gå hemåt. Johan lagade mat och jag förberedde allt inför kvällen sen var det dags att skypa med Malkins gudfar som bor i Göteborg. M har världens bästa gudfar, jag älskar verkligen Björte. En sån härlig och charmig kille. Vi kunde inte ha gjort ett bättre val.

Idag vill Kathleen, jag och barnen göra något kuuuuuul. Kan nån snäll människa ge förslag på något riktigt kul. Vi hade tänkt gå på bio, men då Vincent bara klarar av en kortfilm så funkar inte det. Barnfilmer går bara på lördagar tydligen, riktigt dåligt måste jag säga. Så, säg nått?!!


Kommentarer
Postat av: Liz

V hemma och ta det lugnt är mitt förslag!!;_)

2013-05-23 @ 14:38:35
Postat av: Wenche

Tack själv! Alltid trevligt med lite sällskap. Och du, man behöver inte bjuda tillbaka på samma sätt. Bjud mig på en kopp kaffe framöver så blir denna morsa nöjd :)
Stor kram

2013-05-24 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0