Full fart

Helgen har gått i ett. Igår var det som sagt 40 års kalas och idag dop för lilla Lennox. Jag tycker det är en sån mysig känsla i kyrkan på nå vis. Och framförallt när det spelas och sjungs bra låtar. De var så fina där uppe på "scen" och Lennox skötte sig galant.

Idag är det morsdag. Inte vilken som helst utan min första. En väldigt speciell och mysig känsla. Nu kan jag titulera mig som mamma på riktigt. Fick jättefina underkläder av Malkin (Johan).
Och en god frukost.
Grattis till min fina mamma på morsdag också. Köpte en tavla med ljus i som hade en text som passar henne perfekt;)

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Är dööö trött från igår och att jag inte fått många timmars sömn. Malkin hade nog sin sämsta natt sen han kom måste jag säga. Det var inget direkt skrik utan mer gnäll i flera omgångar. I och med att vi la oss sent från början kändes det inte ens som jag hunnit stänga ögonen. I morse var det inte grus, det var lim. Fick fan inte upp ögonen. Men efter en dusch och stor frukost var energin tillbaka igen. Och tur är väl det, nån slags inre energi man har som kommer från ovan. Tack för den!!
Men som sagt, ska lägga mig nu. En ny dag imorgon. Vi hörs då. God natt!!


Kommentarer
Postat av: Liz

Min fina familj och sen fam Toth som är en del av oss känns det som.
Malkin är mormors ögonsten och Zoe så klart.

2013-05-27 @ 10:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0