I skrivandes stund

När jag nyss satt och skrev det tidigare inlägget kom det som en liten rysning genom hela min kropp. Jag skrev om att vi fyller år och nästa år är vi en liten familj på 3 (4 m Zoe) och alla fyller i mars. Det är alltså mars månad och någon dag denna månad ska jag ligga på förlossningen och uppleva förmodligen det häftigaste jag någonsin kommer få uppleva i mitt liv. Jag ska föda ett barn!! 13 mars är jag beräknad och det innebär 10 dagar kvar. Så sjukt spännande och jag är så förväntansfull över allt som ska ske. Vi två ska bli tre❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så menade för varandra:) häftigt att ni snart är föräldrar till en liten filur<3 / kusin E

2013-03-03 @ 09:38:51
Postat av: Erik

Lycka till vännen och grattis till er alla i för- och efterskott!

2013-03-03 @ 11:04:47
Postat av: NINNIE

Så spännande nu!!!!!!!!!!!! Gaaaaah..

2013-03-04 @ 14:29:00
URL: http://ninniesodergren.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0