Håret

Håret fick en uppfräschning igår när jag besökte frissan, så är fortfarande rödhårig. Tro det eller ej, haha! Hon färgade i utväxten som var väldigt lite och sen la i färgbomben och mörkade ner topparna lite som hade blivit lite ljusare än resten av håret. Och så en klippning på det. Alltid lika skönt att få klippa topparna och få en härlig glans på håret. Vi pratade om vad jag ville göra nästa gång redan nu, så hon kan förbereda sig mentalt:) Nej då så drastiskt ska det inte bli. 
 
Idag har jag och Kathleen varit och ätit lunch hos Ola och uträttat lite ärenden. Nu sitter jag och väntar på att hon ska komma och hämta upp mig igen för ikväll väntas tjejmiddag hemma hos Maria. Ska bli väldigt trevligt att ses och äta god mat ihop. 
 
Just det, 1 vecka kvar idag till BF. Sjukt kul med alla gissningar men tycker dock att fler kan orka skriva en kommentar med tanke på att jag hade 230 unika besökare igår och endast 18 st har gissat...... 
 
Hörs senare. Hej då! 
 

Kommentarer
Postat av: Maria A

En gissning: Bf den 10e mars & det blir en liten pojke:)

Lycka till nu Verro & Johan! Livet blir sig inte likt de första veckorna men oj vad det berikas med den nya lilla människan som ni ska få lära känna:) livets mirakel!
Kram

2013-03-06 @ 17:33:12
Postat av: Maria Abrahamsson

Jag gissar på en tjej ;) lycka till!

2013-03-06 @ 18:11:04
Postat av: Anna

Jag tror att du kommer att gå över tiden med ca 5 dagar och att det kommer en liten tös! :) kram

2013-03-06 @ 18:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0