Måndag

Idag är det måndag och jag fick sovmorgon, en välbehövlig sovmorgon. Han vakna 6 sen somna vi om till 9, sån bra start på denna vecka. Han är en riktigt sömntuta våran son, äter sover skiter, är vaken en liten stund sen börjar det om. Jag frågade min vän Kathleen för hennes första barn Vincent sov konstant i 8 månader, så jag frågade henne om jag behövde vara orolig! Nej sa hon, du ska vara glad=) Haha okej då. Hur var era barn de första månaderna? Intressant att veta. 
Nu ska jag äta upp min frukost, ta en promenad med hunden sen bege mig till min moster för att hjälpa henne, hon har köpt en Iphone och jag ska hjälpa henne med diverse grejer. Solen ser ut att skina idag så senare på eftermiddagen ska jag bättra på brännan lite.
Ha en bra dag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

H är en dröm; folk säger att vi inte vet hur det är att ha barn ;)
Skämt åsido; vi är lyckligt lottade med en liten kille som sedan 2,5 månad sovit hela nätter. Han har alltid ätit bra, sovit bra och är glad å ler mest hela tiden. Sen har han sina perioder som alla vi människor har; när hans sömn rubbas bara lite så blir en annan helt knäckt för man har blivit bortskämd med att få sova relativt bra. Han somnar typ 19 på kvällen och allt som oftast sover han till 05. Sen drar han fortfarande 2 lurar; en på fm och en på e.m !
Vore kul å springa på er ngn dag! Kram

2013-06-17 @ 18:41:08
Postat av: Katta

Ja njut!! Haha! Nr 2 är kan jag inte placera i den kategorien direkt! .. Man får vara glad om han sover 2 ggr per dag! Haha

2013-06-18 @ 13:34:21
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0