LYCKA!!!!

Vi har köpt hus och vi är så himla lyckliga och så jävla glada. Kan inte med ord beskriva min känsla jag har inom mig☺ vill bara skrika rakt ut. Vi har inte tittat på hus så länge men när det väl dök upp ett hus på hemnet som helt och hållet höll upp till våra kriterier var det bara tuta och köra. Och det gick vägen!! Huset ligger i Irsta, som var det självklara valet för oss och har öppen planlösning mellan kök och vardagsrum, som också var ett måste och har en enkel tomt. Att badrummen är renoverade 2011 gjorde bara saken lite lite bättre:) Jag gillar Irsta skarpt och har själv varit mycket där när jag var liten och har alltid tyckt om den lilla "byn":)
Jag är just nu lyckligast i hela världen. Det bästa av allt är att vi bor sjukt nära min bästa vän Kathleen med familj❤


Kommentarer
Postat av: Liz

Jag är så glad för er skull och för att ni valt lilla Irsta!
Perfekt för Zoe och Malkin och mormor oxå-:)
Finaste ni! Puss

2013-06-14 @ 07:46:35
Postat av: Pernilla

Grattis! Irsta är så mysigt & barnvänligt.

2013-06-14 @ 16:41:58
Postat av: Maria

Grattis Verro M familj :)
Magisk känsla! Vi längtar också efter vårt hus!
Trevlig helg!

2013-06-14 @ 16:57:19
Postat av: Camilla skarps

Grattis!! Åh vad härligt o skönt!!

2013-06-14 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0