Hemma

Nu är jag hemma igen. Hjälpte moster med att ladda hem lite "bra att ha appar", sortera lite bland konton och lösenordsboken. Så nu kan även hon kommunicera med världen=)
Slängde precis in en tvätt och ska ta lite mellanmål. Lite senare idag kommer Johans kompis Martin hit och ska träffa Malkin, vi har fortfarande inte avverkat alla på listan än. Tiden bara flyger iväg och alla har sitt att tänka på, men det är ju ingen brådska. Jag har fortfarande inte hunnit hälsa på min vän Marias nykomling, men i veckan får jag nog äntligen gosa med lilla tjejen, som jag längtar. 
Nehe, sluta skriva massa skit och göra lite nytta istället. Mitt barn sover ju, skräll, haha. 
Hej så länge!
Malkin träffar en hund i hans storlek=)
Malkin på promenad i morse, i bärselen. 
Innan promenaden. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skriver det igen, vilken fantastisk goding ni har =)

2013-06-17 @ 20:25:00
Postat av: Liz

mormors kille!!

2013-06-18 @ 08:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0