Tvättmaskin

Nu har vi tvättmaskin i lägenheten. Elgubben var här och drog all el imorse och nästa vecka kommer Johans bror som är rörmokare och drar vatten. Fy fan så skönt och vilken lättnad det kommer bli framöver. Johans träningskläder, alla filtar och handdukar som kommer vara fulla med mat och spyor kan jag bara snabbt slänga in i tvätten. Slippa klä på bebis, sätta på mig bärselen och dessutom plocka undan alla leksaker/grejer så inte Zoe käkar upp de är sån stor frihet. Nu kan vi bo i våran fina 2:a ett bra tag till. Vi trivs här och sparar massa pengar att bo här och vi får plats med allt vi måste få plats med. Så till alla er som frågar, ja vi kommer bo kvar ett bra tag till. Går ingen nöd på oss direkt. Och barn behöver inget eget rum i början heller, bara en egen säng och det ska han/hon få på en gång. Jag är glad, fan så fint det blev. Skötbädden var jag bara tvungen att lägga dit för att se hur det såg ut. Så nu saknas det lite hyllor ovanför sen är allt klart. Lycka!!


Kommentarer
Postat av: Liz

Kan inte bli bättre! Guld värt är det! Puss mor

2013-01-25 @ 09:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0