Storebror

 
Den här fina lilla pojken har blivit storebror. Min gudson har med stolthet tagit emot sin lillebror med öppna armar♥ Kan inte fatta det själv, min bästa kompis Kathleen har blivit 2 barns morsa och vi är numer inte längre gravida ihop. Bara jag som har magen kvar. haha, så sjukt konstigt. I måndags 17,52 kom den sötaste lilla kille jag sett. Välkommen till världen lilla Lennox, som vi har längtat efter dig. Nu återstår det bara kvar att se vem som blir hans bästa kompis. 8 veckor kvar så vet vi svaret;) Stort grattis till er Kathleen och Ola, det där gjorde ni bra. 
 

Kommentarer
Postat av: Katta

Åh tack snälla du! Det känns hur bra som helst trots att man nog inte riktigt fattat än!.. Nu längtar vi sååååå efter eran lille bebis.. :) :)
Puss puss

2013-01-16 @ 13:47:45
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0