Säljer

Nu ligger våran Saab på blocket. Eller Johans bil ska jag väl skriva så blir det inga funderingar. Nu är vi i behov av en större och rymligare bil då vi måste få plats med både hundbur och barnvagn. Vi har en spännande tid framöver helt enkelt! Vi har inte bara oss själva att tänka på längre. Häftigt samtidigt som det skrämmer mig lite. Hur som, vi håller på att kolla runt på ny bil en hel del, det roligaste är att Johan och Ola (min bästa kompis sambo) har kollat på samma bil. Jag vet att jag frågade K för ett tag sen vad den bilen hette som de var intresserade av, det visade sig sen när Johan kom hem och visade mig vad han hade hittat att det är exakt samma. Så bli inte förvånade om vi kommer åkandes i likadan bil. Jag bryr mig inte, hoppas inte dem heller gör det. Det är en bra och ordentlig bil som har stora utrymmen så vi måste tänka på det. Men om det nu blir så att vi köper samma så lovar jag att ta olika färger, haha.
Nu ska jag göra mig i ordning. Känner ni nån som vill köpa en snygg bil, hojta till. Jag personligen älskar saaben, den är så skön att köra så det är ett bra köp. Herrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0