Ombytta roller

Snacka om ombytta roller här hemma hos oss. Efter mer än 7 månader så har min sambo börjat jobba igen. Eller för att vara mer exakt, tidigt i somras skar han av sig senan i tummen och blev sjukskriven i 3 månader. Sen började han jobba igen och hann jobba i 9 dagar innan olyckan skedde. Och idag gör han sin första arbetsdag efter allt det. Han ska börja med halvtid för att känna av hur det känns då han skadade vänsterarmen och handen hårt i olyckan och just är vänster hänt. Han var iaf sjukt taggad och glad i morse när han satte på sig sina nya arbetskläder. Tur att han har sånt gott mod min kille, han har inte gnällt eller klagat en enda gång sen olyckan och det ska han verkligen ha eloge för. Och min graviditetspenning gick igenom så jag jobbade min sista dag i torsdag. Känns sjukt konstigt. Nu blir jag hemmafru på riktigt, Johan som skött det här så bra;)
Nu blir det lite frukost. Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0