Fynd

Dagens fynd var två stycken ryamattor från Mio som har kostat 299 och kostade nu 149 kr. Fick alltså två för priset av en, klockrent ju. Jag som behövde mattor i sovrummet. Titta så fint det blev! Nu saknas bara blommor och sen är det klart. Har plockat bort julen helt och hållet ikväll, så jävla skönt att få lägga upp grejerna på vinden, vi ses om ett år.

Idag har jag och Kathleen varit ute på massa roliga äventyr. Återkommer mer om det lite senare eller en annan dag. Tur att jag har henne kan jag iaf säga, hon puschar mig till saker som jag har varit helt ointresserad av men är ett måste framöver.

Nu blir det film i soffan.


Kommentarer
Postat av: Katta

Ja du behövde en spark i arslet men nu är du på gång!! Tack för en underbar dag! Puss puss

2013-01-03 @ 21:32:31
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0