Uppackning och lunch!

Idag kom Kathleen och Lennox hit, dem mös i soffan medan jag satt vid bordet och packade upp den gigantiskt stora blöjtårtan och upptäckte allt fint som var i den. Är så nöjd över den och verkligen njöt av att få lägga upp blöjorna på hyllan. Efter det kom Johan hem och lagade mat till oss och även Ann kom över. Dagarna blir så mycket roligare när man får umgås med sina vänner. Efter lunchen hängde vi i soffan och K åkte hem och vi bytte ut K mot Hanna;) Så vi satt hela eftermiddagen och slappa och bara prata. En bra dag helt enkelt.

Svarar på en kommentar här: Jo Hanna jag minns dig såklart:) roligt att du har hittat hit och vad roligt att vi ska ha barn samtidigt. Är det första? Vet du kön?

Vem är den andra Hanna som har kommenterat? Nyfiken:)
Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Ann

Haha!! Utslagen tjej på lilla Zoe! :)

2013-02-13 @ 00:36:47
Postat av: Hanna

Det måste vara mig du tänker på ? Hanna Persson (Rönnby) !!:)

2013-02-13 @ 06:58:59
Postat av: hanna

Vi väntar andra barnet. :) Storasyster fyller 2 år i mars, så jag hoppas att denna bebis väljer ett annat datum än storasysters födelsedag. Haha!

Vi vet inte vad vi får denna gång. Barnmorskan kunde inte ge oss mer än 60% sannolikhet så det känns som om att vi inte har en susning. Vet ni vad som väntar?

Ha en fin kväll!

Svar: Så spännande med barn nr 2. Och att det blir ett till mars barn:) min sambo fyller 3:e och jag fyller 7:e så jag hoppas iaf att bebisen behagar att komma på en egen dag:) aha så hon kunde inte garantera mer, men snart får du se vad du bär på, vi vet inte alls vad det blir. Ut ska den och snart får vi veta. Så spännande! Ta hand om dig.
Agnes Veronika Söderström

2013-02-13 @ 19:50:03
URL: http://ourfamily.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0