Kvällsmiddag

När jag kom till Barre hade hon fortfarande träningskläderna på och hon hade slängt sig direkt på maten som vi skulle få njuta av igår kväll, resten av tjejerna satt i soffan och prata. Vi försöker att alltid bestämma ett nytt datum för att ses innan vi lämnar varandra för var gång så vi alltid har en dag då vi vet att vi ses, annars drar det iväg och tiden försvinner. Alla är ju upptagna med sitt och det är inget konstigt. Ikväll var turen alltså hos Barre! Vi käkade, pratade, fikade, provade Barres gamla kläder och skrattade hejdlöst och så mös vi med lilla Lennox som fick äran att hänga med brudarna. En mycket trevlig kväll som så många gånger går alldeles för fort. Nästa gång blir vi hemma hos Maria. Nu ska jag läsa lite bok och förmodligen hinner jag somna om igen. Mina mornar ser ganska lika ut:) hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0