Fredag 1 februari

Är just vad det är idag. En ny månad och en dag närmare den stora dagen.
Det jag skrev i det tidigare inlägget är säkert inte unikt men för mig är det väldigt skönt att få känna mig pigg och full av energi då jag är en aktiv människa. Och hur alla andra mår i sina graviditeter är deras ensak. Jag har bara min graviditet att jämföra med så kan bara utgå från det. Ville bara få det sagt. Jag är glad och tacksam över att jag mår som jag mår, sådeså:)

Idag har det blivit hela 3 långa promenader med Zoe. Så himla fint och skönt väder det har varit idag. Och det ska tydligen bli fint hela helgen, minus grader och strålande sol är inget att klaga på. Vi hundägare gillar sånt väder helt enkelt. Nu har vi lagat lasagne, städat lite och ska alldeles strax äta sen åker jag över till min vän Maria och har lite fredagsmys. Trevlig helg på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0