.......

Har tyvärr tappat lusten att blogga just för tillfället. Känns som om jag inte har så mycket att skriva om. Eller egentligen har jag massa att skriva om då jag upplever just nu det häftigaste jag någonsin upplevt, min graviditet. Men av många anledningar vill jag inte dela med mig av det utan nöjer mig med att uppdatera lite smått och gott på instagram och en annan mer privat sida. Vi får se, lusten kanske kommer tillbaka men just nu tar jag en paus. Kanske bara för några dagar eller längre. Vi får se! Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Liz

Synd men förstår dig! Nu får bebisen vänta med att komma tills mormor är hemma igen! Upp t Drevis och parta. Skönt att göra ett brake i flyttbestyren:)
Kram mamma

2013-02-20 @ 10:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0