Hej igen

Jag kom på att jag skrev det förra inlägget som om ni alla som läser följer mig på instagram och tog föregivet att alla skulle förstå. Men så är det ju inte. Jag la ut en bild igår på min kära farfar som gick bort igår, vid 16 tiden kom samtalet från min farmor till min pappa. Vi firade lilla julafton tillsammans så vi var alla ihop när farmor ringde. 3 strokes och 2 hjärtinfarkter så förstår jag att han inte orkade mer, han var värd att äntligen få vila. Fortfarande väldigt ofattbart och overkligt. Eftersom jag inte haft någon mormor eller morfar vid liv under hela min uppväxt så har farfar stått mig väldigt nära. Innan han blev sämre så hördes vi några gånger i månaden och jag kunde åka upp och hälsa på han, inte så ofta som jag ville men det hände iaf. I somras var vi hos honom och han mös massor med Malkin, då var han inte i närheten så dålig som han varit nu mot slutet. Älskade farfar va du kommer vara saknad. Jag har nog inte riktigt förstått än!! 
Här är en helt underbar bild på Malkin och hans morfar, min pappa❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0