Det bästa

God morgon allihopa. Herregud, jag öppna upp min blogg och på 2 dygn har jag haft över 130 läsare per dag. Vilket stort intresse eller vad det är, spelar som sagt ingen roll. 

Idag får vi göra det bästa av dagen, inombords känner jag mig mycket ledsen. Jag grät mig till sömns i Johans famn igår och många gånger känns det bra att få gråta ut lite. Det här med julen framkallar mycket ångest när det är som det är runt omkring än, mycket tråkigt att inte få njuta fullt ut. Men som sagt, får göra det bästa utav det. Jag vet att min mycket ledsna farmor får fira jul med mina underbara kusiner, det värmer att veta. Och min pappa var här igår så vi bearbeta den första sorgen tillsammans vilket också känns bra. Jag ska försöka visa er en sån fin video på farfar och pappa från i förrgår om jag lyckas få upp den.
Nu ska vi göra oss i ordning för att åka först till Johans bror på frukost sen hem till min mamma och fira. God jul allihopa, ta hand om varandra och vårda det ni har❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0