Middag

Mycket skrivande om nya lägenheten nu. Men som jag nämnt tidigare så är det här min blogg och mitt behov av att skriva av mig så den som vill väljer ju att läsa. Eller hur?:) Så därför fortsätter vi att tjata lite om lägenheten. Idag åkte jag till Åsby hem och trädgård och inhandlade två höga vaser till köket och blommor till de (tack för tipset Kathleen), en diskmedel och tvålpump till köket och sen till maxi för att storhandla. Notan blev lång och dyr men vi inhandlade allt till ett tomt kök så vi fick ändå mycket för pengarna. Jag lagade även middag till grabbarna som nu sitter och dricker bira medan jag sitter i soffan med mitt te och äter mina satsumas, sjukt goda. Ska snart säga god natt.


Kommentarer
Postat av: Frida

VIll också komma på middag! :)
och fina krukar förresten ;)

2012-09-26 @ 22:43:37
Postat av: Anonym

Så fint det ser ut :)

2012-09-26 @ 22:59:45
Postat av: Susanne

Det var min komentar : så
Fint det ser ut :)

2012-09-26 @ 23:01:07
Postat av: Mathilda

Vid nästa besök hitåt får du lova höra av dig så att du kan klämma in en kafferast i lilla Kolbäck :) Kram

2012-09-27 @ 20:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0