Ljus

Alla som känner mig vet att jag älskar ljus. Har massa ljus här hemma i lägenheten och jag tänder nästan alla varje kväll nu när det är höst och mörkt. Tycker det är så himla mysigt och så blir det varmt och skönt. En middag eller en tidig frukost utan ljus går bara inte. Ljus är ett måste i hösten i allas hem. Visst man måste inte göra som jag och tända alla men ändå!
Nu har vi precis kommit hem från kära mor. Vi har satt oss i soffan och kommer bli sittandes här hela kvällen då det ena bra programmet efter varann är på tvn. Vi är inga direkta tv tittare men just söndagar är vår tv kväll. En perfekt dag för att bara mysa ner sig i soffan och glo tv. Hej då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här! Avverkar tusentals värmeljus den här säsongen från morgon till kväll. Puss/Elin

2012-10-29 @ 14:59:53
Postat av: Anonym

Samma här! Avverkar tusentals värmeljus den här säsongen från morgon till kväll. Puss/Elin

2012-10-29 @ 14:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0