V.24

I torsdag gick jag in i vecka 24. Veckorna bara springer iväg och magen är förmodligen inne i en växtperiod för helt plötsligt så känns magen rätt så stor.
Jag storm trivs att vara gravid, njuter varje dag och mår hur bra som helst. Jag har mått bra från dag ett och haft "turen" att inte ens må illa en ända gång, äter allt som vanligt, jobbar på som vanligt, tränar och inte haft något sug efter någonting alls. Jag är såklart glad över det och gnäller absolut inte att det är så. Min mamma var exakt likadan, hon mådde som bäst när hon var gravid. Och jag kan helt ärligt känna samma känsla, jag svävar på moln och njuter av att se magen bli stor. Det är så häftigt att vara gravid. Det växer liksom en människa där inne som är liten del av mig och liten del av Johan, så fascinerande alltså. Det är så spännande att inte veta vem det är där inne, är det en pojke eller är det en flicka?? Håller såklart på att spricka av nyfikenhet men det får vänta ända in i det sista då vi inte ska kolla kön. Jag har en känsla men den tänker jag inte avslöja. Lilla bebis vem är du där inne. Vi längtar efter dig❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin kusin! Jag älskar oxå att vara gravid;) det häftigaste som finns. Jag har drömt vilket kön det;) hihi kusin Elin aka Saida

2012-11-17 @ 17:34:45
Postat av: Anonym

Vilket kön det är ska det ju stå:)

2012-11-17 @ 17:35:17
Postat av: Maria

Åh vad fin du är tjejjen!
Vi visste inte heller kön och det var värt väntan; att få överasskningen var så häftigt! Sen är det fortfarande overkligt; att Hugo har växt i min kropp och att jag burit honom i 9 månader! Ofattbart och märkligt men ändå så naturligt!
Hoppas du får fortsätta att må lika bra tiden ut:)
Kram från oss

2012-11-17 @ 18:02:32
Postat av: Anna Jansson

Grymt fin du är blondie!!<3 Du kommer att bli en toppen mamma! All lycka till!

Ps: Spela mycket lars så blir de ett lars fan:)

2012-11-17 @ 18:04:04
URL: http://junisensfeeling.blogg.se
Postat av: Caroline Hellström

Va fin du är Verro! Håller tummarna för att du ska må bra hela vägen in "i mål". Kram Carro

2012-11-18 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0