Hockey

Igår jobbade jag hockey med mina ex kollegor. Har fortfarande svårt att se att det inte är mina riktiga kollegor längre, de som jag har jobbat med i 5 års tid, kollegorna som har format mig till den jag är idag. Jag trivs så bra när jag kommer dit, varje gång blir jag alldeles varm och vill bara krama om alla. Helst Antan och Christer. Vad vore Rocklunda utan dem??! Men, så kommer vi till ett men, jag är glad att jag har tagit steget ifrån den branschen och kommit in i en ny som jag faktiskt trivs otroligt bra i. Jag känner mig klar samtidigt som jag inte ångrar en sekund alla år som jag haft inom krogbranschen. Det har varit bland den roligaste tiden i mitt liv. Hade det inte vart för jobbet så hade jag stannat kvar på Rocklunda för all framtid, eller iaf så länge Antan och Christer skulle jobba där:) Och det är väl lite därför jag kan inte släppa det helt och hållet, även om jag känner mig klar så är det så kul att komma och gästspela någon gång ibland. Att träffa alla stammisar och få jobba på sånna här riktigt roliga matcher med fullsatt hall och känna stämning. Men som sagt, bara kul någon gång ibland. Inom ICA kan jag utvecklas och det är just det jag vill.
Jag och Sandra jobbar ofta på hylla ett tillsammans, vi är ett dreamteam när vi jobbar ihop, allt flyter på så bra. Kul var det och ett jäkla ös. Synd att VIK förlorade bara.


Kommentarer
Postat av: Liz

NU JONKI!! Du är väl LEKSING:) född i Dalarna,nä nu så.....kram från en nöjd Leksing.!!-:)

2012-11-22 @ 07:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0