Utsikt

Vi har precis kommit hem från en helt underbar kväll med god mat och bra service. En taxi tog oss långt upp i bergen till en restaurang med världens utsikt. Vi fick se heeeela Chania, så vackert verkligen. Vi satt i flera timmar och det bjöds på grekisk dans och en hel del ouzo. Jag och Hanna dansa Zorbas och Ann och Hanna gick upp och glänste med lite bugg. En toppen kväll som avslutas nu för att gå upp tidigt och ladda inför den stora dagen imorn, eurovision song contest och vi ska sitta bänkande längst fram och spänt heja fram Loreen. Om hon vinner har vi sagt att vi ska dansa all night lång och stå för underhållningen :) god natt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni verkar ha det toppen! Är bara liiite avis, jag får låtsas att jag är utomlands när jag steker i solen hemma :D

2012-05-26 @ 08:57:39
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Mor

Där moster var och käka med Maggan och Kjelle den kvällen när du kom senare av någon orsak :-)när R fyllde 40

2012-05-26 @ 10:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0