Uppe med tuppen

Jag börjar 5 idag och det är döden. Fy fan vad ångest jag har varje gång jag ska göra det. Tlöööööööt;).
Igår kväll blev jag bjuden ut till Irsta på lite hamburgergrillning. Hur gott är inte det?! Bara jag och Kathleen, Vincent hade somnat. Vi hade verkligen en supermysig kväll med mat ute i uterummet, soffhäng med massa snack och en hel del skratt som vanligt när vi ses❤ Även i tisdags bjöds det på grillat ute i Irsta. Oj oj oj, det är en fröjd för själen att få komma dit ut med mat på bordet;) mums säger jag bara. Nu ska jag kliva upp från sängen och gå ut en liten vända med Z. Det snarkas högt bredvid mig här så det ska bli skönt att slippa höra det. Haha. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0