Recept

Måste bara ge er receptet på de här pannkakorna gjorda på kesella. Det är gott, enkelt och det går snabbt.
Det har blivit min nya frukost och nyttigt är det också. Rekomenderar er verkligen att prova.
Ta 3 äggvitor, 50 g kesella, 1 dl havregryn. Mixa ihop det ordentligt så det blir en kladdig rejäl smet.
Stek i stekpanna på hög värme så att det bildas en liten kant. Se till att hela släpper när du ska vända på den, då vet du att den är klar på ena sida. Den blir så stor som på bilden och man blir verkligen lagom mätt. Toppa med kalla eller varma hallon och en klick kesella. Mums!
image description

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för tipset! Ska testas! :)

2012-05-08 @ 21:51:09
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: mamma

ska testa,,låter jättegott..

2012-05-09 @ 09:40:25
Postat av: Anonym

Tack för tipset:) äter FF mat nu och det är du som fick mig att börja hihi det var Hanna som visade din blogg och att du vart med i FF! Grymt jobbat! Ha det gott / Rosita

2012-05-09 @ 14:18:22
URL: http://rositahansas.blogg.se/
Postat av: Nettan

Såg att du var med i Lailanis blogg kul, jag var med i söndags ;-) Duktig du är ser jätte fräsch ut ;-) Kämpa på! ;-))

2012-05-09 @ 19:35:28
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: Rosita

Hej igen :) jag har ätit FF maten i 10 dagar! Min tanke var att köra FF fullt ut men har varit sjuk och har problem med min allergi/astma så det är svårt vissa dagar att träna så det blev inte som jag tänkt mig:/ men jag ska äta efter kostschemat och träna när jag kan så får vi se vad jag får för resultat!! Har redan sett skillnad så det är ju as kul:)

Ha en underbar dag och helg!!!

2012-05-10 @ 07:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0