Mindre än

.....2 veckor kvar sen drar jag till Grekland med mina underbara tjejer Hanna och Ann. Det blir 4:e gången vi åker tillsammans. Jag älskar att åka utomlands med de två, vi är så himla lika och går verkligen åt samma håll. Vilket bla innebär frukost på balkongen varje morgon, sol på stranden från tidig morgon till solen går ner, lite öl och mat på stranden hela dagarna, äter lite när vem som än känner sig hungrig, går ut kanske på sin höjd 2 gånger på en vecka. Alltså vi gör precis vad vi känner för och vad vi vill. Sist vi åkte gick jag ut själv en kväll;) Kände mig säker på byn, haha. (mamma läs inte nu).
Jag längtar så jag dör, vill bli brun och njuta gärnet nu. En sak till som jag värdesätter sjukt mycket är våra pratstunder. Vi har väldigt många och långa djupa samtal om saker vi inte vet om varandra. Och det som sägs i Grekland (för det är bara i Grekland vi har varit alla gånger) stannar i Grekland. Det är som vi har en vecka av tömning på allt som man burit på ett tag. Man känner sig hel i själen när man kommer hem från en sån här underbar semester. För semester är precis vad det är, jag kommer hem utvilad och full av energi♥
Snart åker vi tjejer!

Kommentarer
Postat av: Anna Sörvåg

Åh, vad härligt!!!! Om tre veckor åker vi till Bulgarien. Jag blir ju tyvärr inte brun, men njuta ska jag! Jag hoppas ni får en grym resa!! Kram kram

2012-05-12 @ 16:42:59
Postat av: Linda

Åh va härligt.

Själv ska jag åka med mina barn så det blir också en tjejresa-fast lite annorlunda ;-) valde ett hotell med barnklubb så jag får liite avslappning vid poolen under veckan :-)

Ha en fin dag, gillar din blogg!

Linda

2012-05-15 @ 04:49:08
URL: http://www.finest.se/systrarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0