Kvalitétstid

Jag, Maria, Barre och Lina åkte ut till Kathleen i Irsta igår kväll. Hon bjöd på stans godaste lasagne och till efterrätt hade Linat bakat en daimtårta som också smakade snuskigt gott. Vi prata om allt mellan himmel och jord och det är verkligen så roligt när vi ses. Det går i ett, allt från att man skrattar så att man nästan kissar på sig till att vara döallvarliga till att sen vara i helt chock. En grej chockade mig så mycket igår att jag kan fan inte sluta tänka på det. Haha. Förlåt att jag skriver såhär och gör er nyfikna men kan inte låta bli.
Tack tjejer för en mysig kväll. Det gör vi snart om.


Kommentarer
Postat av: Katta

Hahaha! Älskar våra kvällar!! Jodu.. Man slutar aldrig att förvånas! :) puss

2012-05-11 @ 20:05:20
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0