Lycka

Onsdag den 14 mars fick Linda och Daniel en tjej. Fick smset när jag satt i soffan och blev så chockad. Tycker aldrig att man är väl förbered. Dessutom var det en vecka för tidigt. Absolut inte jättetidigt men det kändes som vi nyss var där och att det skulle dröja nån vecka tills födseln. Några tårar kom ner från min kind. Lika fascinerande varje gång och lika svårt att fatta. Ett barn har kommit till världen och jag blir alldeles varm och lycklig inombords. Stort grattis till er tjej. Det gjorde ni bra. Längtar till jag får se henne❤


Kommentarer
Postat av: Anna

Men va bra du passa i den hårfärgen! Snygg i allt iof men extra fin i den tycker jag :))

2012-03-16 @ 17:49:32
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0