Kvällen

För mig och jag tror jag kan prata för J också, var det här den bästa kvällen på länge. Oj vilket värdpar de är dessa fantastiska människor. Det är svårt att bjuda igen eftersom det alltid är planerat in i minsta detalj och känsla och kärlek bakom allt. "såhär fin mat har jag nog aldrig ätit på min födelsedag", citerar J. Då förstår ni lite hur himla gott det var. Grillad oxfilé direkt purfärsk från grillen på tomten med hemmagjorda såser till, frukt i ugn med smält vitchoklad och massa goda plockgrejer innan. Fick klara och tydliga direktiv innan den här kvällen, "Vi kommer inte tänka på nått som har med några dieter att göra och va HUNGRIGA"!! Helt underbart gott. Vi sjöng för J och det skålades i whisky, öl, bubbel och fint rödvin. Inte för mig då jag var chaufförer och skulle jobba. Men jag låtsades med cola i glaset. Surt som fan för jag var taggad. Men nästa gång;)
TACK för en toppenkväll, alltid lika härligt att vara ute i Irsta❤
Innan jag slutar måste det tilläggas att jag och Kathleen vann på spelet "med andra ord", 2-0. Väldigt viktigt att nämna, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0