Ett år av kärlek

För ett år sen låg vi i vattnet i Thailand på Phi Phi öarna. Nån av oss ställde frågan "när vet man att man är tillsammans?". Då minns jag hur vi låg där och sa allt vi tyckte om varandra och kände för varandra och kom fram till att nu blir vi officiellt ihop. Det var den 21 april för exakt ett år sen.

Du gör mig glad, du gör mig varm, du gör mig lycklig, du gör mig lugn, du ger mig energi, du gör mig hel♥
Jag är så glad att du har blivit en del av mig efter allt jag gått igenom och varit med om. Jag är så glad att du tar mig för den jag är och älskar mig så som jag är. Jag trodde aldrig den dagen skulle komma då jag mötte dig. Du är det bästa som har hänt mig och jag är lyckligast i hela världen som får dela mitt liv med dig, för det är precis vad jag vill göra.
Jag älskar dig min fina Johan



Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad fint skrivet, underbart grattis på er dag;-)/Nettan

2012-04-21 @ 10:55:01
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: Mary Eckemark

Grattis till er!! Ni är så fina ihop!:)



Kramis

2012-04-21 @ 11:17:55
Postat av: Mamma

Började gråta innan jag läst, typiskt mamma jag vet:-) så fint skrivet, är så glad du blivit den

Du blivit, fortsätt så min dotter. Älskar dig/Johan.

2012-04-21 @ 11:56:50
Postat av: Anonym

Behöver jag ens säga att jag oxå började gråta? Fint skrivet kusin. Ni är sp fins ihop klart det skulle bli Ni. Älskar dig! Kram E

2012-04-22 @ 07:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0