Bröllopsyra

2 fina bröllop har ägt rum nu i maj månad. 2 lördagar i rad.
Helt olika på många sätt men så fantastiskt fina och kärleksfulla på samma sätt♥
Jag är glad och känner mig hedrad att ha fått dela denna dag tillsammans med er.
Känslor, intryck, minnen och den glädje som båda brudparen spred väljer jag att hålla min känsla som jag fick inom mig istället för att skriva om varje bröllop. Helt otroligt fina och jag önskar er all lycka.

Och en bild säger ju mer än tusen ord...
Njut

Herr och Fru Orrvik



Herr och Fru Skipper


Jag har så mycket bra bilder så det var väldigt svårt att välja, men tror att det här visar hur himla kuuuuul vi verkligen hade det. Älskar er♥♥


Kommentarer
Postat av: emma kå

ni är så fina alla gamla handbollstjejer

2011-05-31 @ 12:16:51
URL: http://emmka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0