Fantastiska kväll!

Nyårsafton firades ute i Irsta hemma hos Kathleen och Ola. Det blev en fantastisk kväll med ett härligt välkomnande, underbart fantastiskt god mat, rolig underhållning, härlig gemenskap, fina vänner och framförallt det bästa värdparet på väldigt länge. Så fint de hade styrt upp allt. De hade verkligen tänkt på allt.
Jag är så glad att jag fick fira med alla mina vänner som jag tycker så mycket om♥

Nu är 2010 över och jag ska bara blicka framåt. Jag har min nya lägenhet att se fram emot och har det som den största ljuspunkten i mitt liv just nu. Ägnar en tanke till de som valt att lämna oss♥ Och en stor varm kram till min bror som jag inte längre har vid min sida på samma sätt, det gör ont i hela min kropp=( Men vem vet, 2011 kanske blir till det bättre...

Sötaste lilla ungen Amanda sitter i Anns knä och njuter!


Kaka chillar i soffan med Vincent.


Fina familjen, är så glad att jag fick fira med just er♥


Lag "KAMM"


Lag "För bra" som by the way vann hela skiten=)


Buffebordet, mums!


Middagsbordet


Snygga Ninnie


tolvslaget


Hela ligan. Tack för en underbar kväll bästa vänner


Kärlek


Party med babywatch i ena handen, glas med champange i andra..haha. underbart ju!


Lek, sjung refrängen


Fest sa jag=)


Lek, sjung en låt med artisten (dobbido)


Älskar dig


Ann med Vincent


Jag med värdparet


Sa jag att det va fest?=)


Min fina Maria och jag


En oförglömlig kväll!

Kommentarer
Postat av: ANN

Älskar att läsa din blogg gumman!!

2011-01-02 @ 13:54:12
Postat av: kusin

Du verkar haft ett underbart firande kusin♥ jag känner på mig att det här året kommer bli bra...starten med ny lägenhet lägger ribban för 2011. Att du inte har din bror hos dig på samma sätt som innan måste kännas som om du blivit av med din ena arm. Nu kan det bara bli bättre♥ håller tummarna för det

2011-01-02 @ 19:22:58
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Mariör sistaa Eriksson

du de finns lite filmat från när vi körde sista minuten,

de vill du väl också ha=)kram

2011-01-04 @ 08:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0