Ja må hon leva!

Har tränat 3 gånger den här veckan, nej förlåt 2 gånger och det blir den tredje med det passet jag ska göra nu på morgonen. Jag har träningsvärk sen passet igår och då passar det inget bättre än att gå att träna bort det. Jag känner mig pigg och glad idag. Har ätit en rejäl och stadig frukost så 1 timme på gymmet ska bli skönt.
Träffade på Anna och Empan på friskis igår, (gamla handbolls vänner) de är där 5 dagar i veckan. Då passa jag på att bjuda in mig själv för att gymma med de iaf nån gång i veckan, alltid kul att ha någon att träna med och man peppar varann mycket mer om man är fler. Det var så kul att träffa de och även hinna prata av sig lite=) Nu blir ni inte av med mig, haha!

Jag hade tidigt i veckan skrivit upp mig på Ipool för lediga tider på Ica Maxi lördag och söndag. På min ipool sida stod fortfarande tiderna inom parentes vilket innebär att jag inte var först och fick de lediga tiderna. Okej skönt tänkte jag, då ställer jag in mig på att flytta in och göra annat nyttigt i helgen för nu är jag inflyttningsklar, tapeter och målning i alla rum är klart. Resten får jag ta allt eftersom=) Men igår var jag där för att skriva på papper för jag bytt bort en tid då visa det sig att det är nå strul med min ipool sida så mitt schema och tiderna jag visar intresse på inte kommer upp så nu stod jag med på schemat för att jobba lördag och söndag ändå. Jaja, bara att ställa om sig, 10-14 lördag, 13-18 söndag! Jag får se det som att det är riktigt bra pengar.

Idag fyller min barndoms vän Maria Eriksson 26 år, nästa kvinna i skaran. Även när jag gratta henne för exakt ett år sen satt jag på ett internet cafe i Thailand. Hade inte haft nått emot att sitta där även nu.
Stort grattis min underbara vän, du betyder mycket för mig och jag älskar dig så. Du o jag Vesslan. På lördag firar vi dig♥

Kommentarer
Postat av: Maria Eriksson

Söt du är!Tack!Är ju lite besviken på att den där snygga beachbilden från Australien inte är med=)NOT haha!PUSS

2011-02-18 @ 10:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0