Njuter av helgen

Det är så himla skönt att vakna pigg och fräsch, inte jätte super pigg eftersom jag jobbade igår kväll, men pigg av att jag inte har druckit nått, så ska det fortsätta ett långt tag till, härlig känsla. I morse kom världens finaste Kathleen till mig vid 09.30 och la sig bredvid mig i sängen så mös vi ett litet tag. Vi skulle åka till Viksäng och kolla på när Fanny spela basketmatch. Åh vilka minnen det väckte när man själv spela handboll. Hallen, lagstämmningen, föräldrar på läktaren, musiken i pauserna, håret och kläderna skulle sitta perfekt. En tid som jag faktiskt saknar enormt mycket.

Sen hem för att kika lite film och vidare till jobbet. En stor fest var ju på schemat ikväll. Vilket jävla röj, fullast vinner kan jag ju säga. Såhär kan det se ut en dag på jobbet hos mig, för er som har undrat, jag står ju faktistk inte bara där nere och ser glad ut=)

Dukning

Bästa Anta

Avec bordet

Snart dags för uppläggning av maten

I väntan på maten=)

Ju fler kockar desto...
Bästa, underbara, härligaste arbetskamrater


Imorn kommer det bli en spännande dag. Säger tack och god natt vänner!


Kommentarer
Postat av: sanna

jag vet faktiskt inte vartifrån min sjal är! Tror kanske att jag skaffade den när jag bodde på Jersey! Typiskt!

2010-10-19 @ 00:00:37
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0