Underbara släkt!

Har nu varit i Norge, Heggeriset och firat min fina, underbara och härliga kusin Silje.
Hon har fyllt 40 och hon hade annordnat en stor och fin fest för 90 personer. Hon är unik kan jag säga, lagat ALL mat själv från grund och botten, fångat fisken själv som hon servera till förrätten och allt annat. Desserten var det godaste jag någonsin ätit, det sa alla. Vilken smaksuccé. Önskar jag kunde dela med mig av den här. Ni skulle älska den=)

Att vara hos min moster och mina kusiner är som att vara borta på en spahelg. Mer lugna, härliga, harmoniska och lättsamma människor får man leta efter. Har även gått och blivit kär i en 14 årig kille. Tänk om jag var några år yngre..eller han äldre..haha. Mina kusinbarn är fantastiska allihop men jag och Sebastian hade verkligen det så kul ihop. Han lärde mig mer norsk och jag bättra på hans svenska eftersom han är 75 % svensk=) Om några år kommer det bli tufft för han när alla tjejer bokstavligen kommer springa efter han♥

Vill inte skriva något mer utan bara bjuda på bilder, bilder säger mer än tusen ord. Och den här gången kommer ni att förstå. Det är som ett drömrike så fint det är där de bor.


Tack för underbara dagar. Hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen♥


Kommentarer
Postat av: Sebastian Gjermunds

Fint Veronika <3

2010-11-08 @ 18:41:32
Postat av: Sebastian Gjermunds

Veronika, jag gillar det du skrev om mig och du<3 Jag blev kär i dig jag också <3

2010-11-08 @ 18:51:15
Postat av: Emma kå

Va fin du är verro

2010-11-08 @ 19:23:50
URL: http://emmka.blogg.se/
Postat av: kusin

Å va vackert och kul ni verkar ha haft det♥ finaste släkten, ni har stora hjärtan allihopa.

2010-11-10 @ 20:31:24
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0