Överraskning!

Vi lyckades att överraska vår kära vän Kathleen som ska ha barn om timmar, dagar eller veckor med en Babyshower. Tur att hon inte blev så överraskad att hon födde på plats. Men jag hade pratat lite med Ola, hennes sambo om att hon skulle vara hemma söndag kl 15. Han hade hållt det hemligt när jag, Ninnie, Maria, Ann, Maria och Amanda, Matilda och Lilly klev in i dörren med en korg med massa presenter och fika i. Så kul och tror verkligen att Kathleen blev glad och överraskad.

Vi samlades på parkeringen för att lägga i alla grejer vi hade köpt!

Gänget




Det gjorde vi bra tjejer. Får vi se vad det blir nästa gång?=)

Kommentarer
Postat av: Emma kå

vilka vänner hon har den där katta!

Jag får sådan inspiration av era bloggar, så därför har jag gjort en själv ;)

2010-11-01 @ 21:35:06
URL: http://emmka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0