Mamma

Igår morse ringde det på hemtelefonen, det var hemligt nummer, sen ringde det på min mobil. Då förstod jag att det var mamma, men jag hinner inte svara tänkte jag. Får vänta tills jag sitter i bilen för jag var lite sen. Sen fick jag ett sms "har du hört mitt inpratade meddelande jag har jätte problem med ögat" Då skrev jag "har redan åkt till jobbet" 10 minuter senare när jag står här med musiken på och håller på att klä på mig så öppnas dörren. Då har mamma fått skjuts hem av sin arbetskamrat Maria. OPPS!!! Vad taskig jag kände mig för mamma var helt röd i ögat och behövde byta en lins sen blev det bra. Hon skratta bara när hon klev in och såg att jag fortfarande var hemma, jag känner dig Veronika sa hon, visste att du skulle vara hemma=)
Förlåt mamma, det löst sig ju ändå. Jag gjorde det bara för att jag var stressad, inte elak♥


Kommentarer
Postat av: NINNIE

sv; ja det är helt sjukt! Sååå fin han var! :):)

2010-11-17 @ 21:22:48
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: MAMMA

ja du min kära dotter efter 25 år så känner jag dig ganska väl:) att bli arg på saker nä det är livet för kort för.man vet aldrig hur morgondagen ser ut.Love mamma.

2010-11-18 @ 09:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0