Låtar

Har haft en låt på hjärnan som sumpangänget grillat in i min hjärna och som Evelina lärt sig hålla takten till=) så ja söker söker söker och söker efter en låt förjäves, googlar, spotifyar, gör allt för att ta reda på vad den heter. Helt plötsligt dyker den upp på min lista och spelas högt i mitt rum, sjukt vad jag tror på ödet!De är den första=)
De här 2 låtarna har fuckat min hjärna den senaste tiden. Och de är bara positivt. Så mycket himla glada och bra minnen från de här låtarna. Och sommaren har bara börjat, vart ska de här sluta?=)

Kommentarer
Postat av: NINNIE

grymma låtar ju!! gör ju inget om man har dom på hjärnan! :) Fråga maria hur det var att ha "super mario" Bruce låten i huvudet en hel natt ;)

2010-05-07 @ 15:33:49
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Katta

Båda låtarna ligger ju på spotifys toplista! Iaf på min dator. Länge sen vi hördes.... Puss

2010-05-07 @ 15:34:53
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0