Lata dagar i solen.

Ibland älskar man sitt liv lite mer än andra dagar. Igår var en sån dag som jag tyckte om det lite extra. Umgicks med härliga människor hela dagen och hade en as rolig kväll på jobbet med bästa Kicki! Jag orkar inte skriva nå mer idag, förutom en grej. Jag har blivit peppad till att anmäla mig till tjejmilen, så nu jävlar blir det till att springa 3 gånger i veckan. Det är den 5 september och om det är någon som vill följa med, hör av er till mig. Jag behöver faktiskt 2 till i mitt "lag" än så länge är det bara jag och Erica!

Mina senaste dagar i bilder


Kommentarer
Postat av: Kusin

Om du vill ha din kusin kvar i livet är det nog vettigast att jag avstår från att springa, men jag kommer heja på dig! Kom en söndag och sov kvar då bli jag jätte glad och även systra mi♥ Love u

2010-05-21 @ 13:24:22
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: madde

ska klura påt. tjejmilen e ett mysigt lopp. vore bra som morot inför sommarens träning i norge. pöss

2010-05-21 @ 16:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0