Tjolahopp

Nu är det inte många dagar kvar till den stora festen. Man känner sig som ett barn på julafton. Ligger på kvällarna och tänker en massa och är lite pirrig. Inte just för att jag förväntar mig nått utan att allt ska falla på plats och att vi hinner det som ska fixas innan lördag. Det ska verkligen bli så kul. Alla måste komma i tid, 17.00 är det som gäller. Och för er som anmält er sena vet vi redan om. Och INGEN går ut på krogen=) haha. De är ju faktiskt en fest som vi har lagt ner enormt med tid och en hel del pengar och planering på. Så det finns inte med på schemat, krogen står kvar nästa helg=)
Ninnie och jag har iaf haft en rolig vecka, mitt i allt stress har vi ändå haft glimten och flamsat en hel del, men man ska ha kul när man planerar och fixar fester. De jobbiga att allt som vi skrattat åt kommer att spegla sig tillbaka på lördag. Ninnie du är så himla härlig, din spontanitet. Är så glad att vi ska ha festen ihop.
Njut av dagarna som är kvar för på lördag är det All in.
Håll i hatten!


Kommentarer
Postat av: Katta

Lugn lugnt! så hetsig! =) Klart ingen går ut på krogen!! Ska bli jättekul! Puss

2010-03-04 @ 12:26:40
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: NINNIE

Tack vännen!!! Du med!! Är glad att vi gör detta ihop!!! Jävla Nelly dock!!

2010-03-04 @ 12:57:33
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: katta

men de va ju en hemmafest och en fest som va ute på krogen. skillnad. tycker iaf jag! Ja kan lova dig att ingen går ut nu! nu är det annat! Puss

2010-03-05 @ 06:53:49
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0