Impulsiv

I onsdags kväll efter jobbet tog jag bilen tillsammans med Frida och drog till huvudstaden för att festa. Vi pumpa musik i bilen (körde dock lite för fort). När vi väl var framme bytte vi om och sminka oss i bilen och så svepte jag flaskan med vinet som Frida hade lämnat kvar. Sen raka spåret till tunnelbanan och in till city. Starka drinkar, vin och shots slank ner i snabbt tempo och en hel del skaka rumpa och vi var igång på riktigt. Natten blev lång och 2 slitna brudar vakna upp i en lägenhet på söder. Där gick vi ut på gatan och lifta med några snubbar till närmaste t-station, är man turist så är man! Tillbaka till bilen, byta om, köra en raggardusch, in med ett gäng tuggumin i mun, sen ut på stan och spendera pengar och försöka återhämta sig. Vi hann till och med en lunch med bästa kusin Lina.

En Sthlm resa rikare, 1500 kr fattigare tackar jag för en grymt rolig och impulsiv resa som jag kommer leva länge på. Frida du är bäst!






Åkte direkt till jobbet, avklarade kvällen, sa att jag aldrig mer skulle dricka. Men efter jobbet drog hela billan gänget till Sjökrogen. Det var ju premiären för trubadurtorsdag med Janke, går ej att missa. Förtäring av alkoholdrycker var igång igen. Oj oj. Men man lever bara en gång.

Snart dags för jobb på Rocklunda, ska bli kul!



Jonas- miljoner tack för att du ställde upp och tog min kväll. Jag har grymmaste arbetskamraterna.

Dagens bästa citat: Frida köper en glassnyhet, med ananas smak. Frida: "mmm, det smakar verkligen ananas"
Jag: "Nehe gör de, vilken jävla tur då"..
Sötaste=)



Kommentarer
Postat av: Kusin

Härliga ni är. Ett tips; nästa gång plockar ni upp mig på vägen jag behöver oxå en sån kväll♥ Älskar dig

2010-06-18 @ 18:24:53
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Frida

Självklart :)

2010-06-19 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0