50 års fest på G...

Precis kommit hem från jobbet, oj oj oj, en olycka gjorde att det dröjde 1 timme extra innan jag kom hem på riktigt, värdelöst enligt min mening. Men nu är jag hemma och håller på att förbereda lite inför morgondagens upptåg. Bengt-Arne fyller 50 år. En som kommer där uppifrån där jag är uppväxt, Idre (Drevdagen egentligen, men ingen vet vart de är=) Vi ska kryssa på en liten båt som bara tar ca 100 passagerare och jag tror att bara vi födelsedags/firar gänget är ca 50-60 st, så helt ärligt, stackars dem andra som är på båten samtidigt haha. Vi åker till Stockholm imorn vid 12 tiden och sätter oss tillsammans alla vi från Västerås och tar en fördrink. Är alltså ledig ons-tors.

Idag när jag körde hem så började bilen tjuta på E18, as högt vill jag lova. Blev så jävla skraj så jag trodde jag skulle köra av vägen (vågar knappt säga de men trodde bilen skulle sprängas hahahah) så jag svängde av första avfarten och ringde pappa på en gång, helt ärligt, vad gjorde man utan sina föräldrar=)
Nu ska de laddas ner låtar för massa uppträdanden imorn, ja lär ju dricka en del om jag ska palla sjunga,våga alltså=) Sjunger hellre än bra!

Bengt-Arne och pappa i skidbacken i Drevdagen!


Kommentarer
Postat av: anna panna

Ha så kul blondie, men ta de lungt:) big huuuuuuggggggg<3

2010-01-05 @ 23:40:39
URL: http://moreofaj.blogg.se/
Postat av: pierre roos

Hej kusse!

Vilken underbar blogg :)

Ha så kul på resan när kl är 12 så har jag precis börjat min uppvärmning inför matchen.

Kram

2010-01-05 @ 23:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0