Utomlands

Nu är det bokat! Jag, Ann och Hanna åker utomlands på lördag. Hanna och jag var nere på Ticket idag och betalade en resa som Hanna hade hittat på nätet. Ett 3 plus hotell med 600 m till stranden och 900 m till centrum för 3300 var. Rummen är etagelägenheter så vi kommer ha 2 balkonger och utsikt mot pool och havet=) Man känner sig som ett litet barn när man har bokat en resa, det ska verkligen bli så välbehövligt eftersom jag inte haft mer än 1 vecka semester i sommar. Och att åka med Ann och Hanna kunde inte bli bättre, bästa resekamraterna.
Vill tacka min fina underbara mamma som gav mig ett presentkort på ticket som gjorde att min resa blev mycket billigare, du är bara så bra. Love you!
(Vi 3 i Egypten) Längtar ihjäl mig!
Om hotellet:
Platanias är en mycket populär semesterort bland skandinavier och ligger cirka 12 kilometer från Chania stad. Här finns allt man kan önska sig för en lyckad semester. Från femstjäriga hotell till privata lägenhetsbyggnader. Många bra restauranger och tavernor, shopping och ett virvlande nattliv på barer och diskotek. Under högsommaren kan pulsen vara väldigt hög, men vi vill gärna rekommendera att vandra upp via olivlundarna till den gamla bykärnan. Här är tempot lugnare och du hamnar mitt i den grekiska vardagen.
Så Rocklunda, återkommer till jobbet måndag den 6 sep, om det är nån som läser det här!

Kommentarer
Postat av: Broström

Fan, va gött. =) Hoppas ni får det helt underbart!

Åker också till Kreta snart, fast först den 16:e. =) Kram tjejen!

2010-08-23 @ 19:40:07
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: kusin

Kommer du direkt till kusinträffen då eller? Brun som en pepparkaka♥ puss å va avis jag är. Men det är du värd♥

2010-08-23 @ 20:23:58
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Maggan

Å Grekland, de va ett tag sen som vi var där nu...nämligen 7 år sen där i Chania, remember?



Ha en nice semester :-)

2010-08-24 @ 08:00:55
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter helt magiskt! Hälsa solen från mig!

2010-08-24 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0