Sälen

2 väskor, 4 jeans, 3 kjolar, 3 klänningar, 6 tshirt, 3 tröjor, 1 par skidbyxor, 1 skidjacka, 1 underställ, 2 mössor, 2 pannband, 1 par vantar, 4 skor, 5 jackor, 5 trosor, 2 strumpor senare så är jag nästan klar med min packning. Jag vet att det låter sjukt mycket men ja vill verkligen ha "samma" garderob att välja på där uppe då de blir 3 dagar med endast fest på schemat, då vill man klä sig efter humöret. Jag vet att ni alla tjejer är likadana=)
Är riktigt irriterad, Karro bokade en 8 bäddsstuga och nu har 5 pers hoppat av, några i sista sekund och där står vi 3 kvar med full betalning eftersom det endast är en som har betalat den delen som var sagt från början. Man kan absolut inte rå för att man är sjuk, men tycker ändå att man betalar in pengarna när de är sagt och sen om man i slutet inte kan så får man "skylla sig själv" inte fan sätta 3 stackars personer kvar att betala en 8 bäddsstuga. Jaja, ska inte vara bitter över de längre. Vi kommer få de grymt kul ändå.

Idag kom Junia och Lina på besök till mitt jobb, gladskiten=)


Kommentarer
Postat av: Kusin

Riktigt dåligt! Men helt övertygad om att ni får det toppen...tänk om jag hade kunnat följa med♥

2010-04-21 @ 22:06:36
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0