Min tjej

Zoe har i omgångar varit dålig och spytt gul galla, hon har även typ som svimmat av i slutet av när hon spytt av krafterna eller smärta. Första gången skedde i vintras sen har det varit oregelbundet men alltid på morgonen. I dag var jag och min mamma till Strömsholm för en undersökning. De tog blodprov, kände och klämde sen var det dags för ultraljud. Det visade sig att min lilla tjej lider av massa infektioner. Tarm och magkatarr, infektion i livmodern och urinvägsinfektion. Stackars stackars tjej som lider av allt det här samtidigt. Förstå själva att ha ont i tarmarna och dessutom ont i underlivet, inte konstigt att hon ätit sjukt dåligt och varit slö i omgångar. Nu ska hon äta antibiotika för allt i 10-14 dagar flera gånger om dagen, äta specialfoder och dessutom få något som hjälper till att få magen att neutralisera sig. Jag vet vad jag ska syssla med 2 veckor framöver. Så om 2 veckor ska jag på återbesök och då hoppas att allt gått åt rätt håll. Usch det gör ont i hela mig att veta att hon lider/lidit så mycket. Min fina älskade tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0