Bandy

Ikväll var det seriepremiär för Vsk bandy. Vi var där. Eftersom Johan själv inte kommer spela denna säsong så kommer det bli en hel del bandy i Rocklunda hallen i år. Det är roligt att gå på bandy, såklart hade jag velat sett Johan på plan men nu är läget som det är och jag är glad över det. Tänk att 7 veckor har gått sen olyckan skedde och han är så gott som helt återställd. Det är armen som gör att han kommer vara sjukskriven under en längre tid men jag är ändå så stolt över min krigare som tar sig igenom det här med stormsteg. Gipset är redan borta och han har åkt runt på sina skridskor två gånger redan. (Han kan inte hålla sig). Och ja, han åker försiktigt och bara glider för att känna känslan så ni (jag) kan vara lugna att han inte gör sig illa. Han läker fort och allt går åt rätt håll. Ung, vältränad, bra läkkött och ett starkt psyke tror jag är svaren på varför det gått så fort, utan att skryta. Fascinerande.

VSK vann ikväll. Heja heja!
God natt säger jag nu.


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin du är i håret Verro:) härligt att mannen din mår bättre! Kram

2012-10-25 @ 15:32:17
Postat av: Liz

Johan vår han är krigare. Lyckan är att du finns hos oss och och din familj.

2012-10-25 @ 15:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0