Personalfest

Precis kommit hem från personalfesten. Riktigt riktigt kul och välordnat av festkommittén. Jag har dansat som en tok hela kvällen. Det var popquiz och Janke med band som spelade. Kan inte bli annat än röj då, han är ju bara så bäst på att dra igång alla.
Har alltid trivts bra på ICA maxi men det blir bara bättre och bättre dag för dag. Jag jobbar med så mycket härligt folk som ger mig energi och det gillas!
Nu ska jag sova ett par timmar för att snart gå upp och jobba. Ska först känna av dunket och smärtan i fötterna efter mina skor. God natt och tack för ikväll. Kul som fan.


Kommentarer
Postat av: Katta

Fin du är!! Det där blev väl kanon!! Puss

2012-11-11 @ 00:46:14
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0